Copywriting

Koliko puta ste prije kupnje nekog proizvoda na Google-u istraživali koji je proizvod najbolji za vas, i u pokušaju informiranja obratili se upravo internetu, upisivanjem:

“Top 5 usisavača”, “Što je bolje —- ili —–“, “Razlike između…”, “Usisavač M45 iskustva”.

Što nam to govori? Govori nam da kao poduzeće moramo publici pružiti koristan sadržaj iz kojeg se može nešto naučiti, koji obogaćuje i daje odgovore na pitanja naših potencijalnih kupaca. I što je taj tekst pismeniji i sažima bit postavljenih pitanja, tim je bolji.

Tako kupac sam pronađe put do vas, umjesto vi do njega. U na svoj web privući nekog tko traži ono što vi prodajete i još ga uspjeli informirati o proizvodima. Rezultat će biti dobra odluka o kupnji, temeljena na korisnim činjenica, na kraju će i kupac biti zadovoljan.

PRona piše blogove za:

Pitki su, kreativni, jednostavni i ne umaraju s tehničkim detaljima koje ionako kupac može pročitati u opisu proizvoda. Pružamo vrijednost – korisne savjete, usporedbe, prednosti i mane, načine korištenja i još svašta.

Povezane teme uz djelatnost poslovanja, korisni savjeti – izmišljamo sadržaj iz ničega, formiramo ga i njime privlačimo posjetitelje na vašu stranicu.