Tko su copywriteri i zašto ih angažirati

Željeli biste pisati vrhunske tekstove i privući svoju publiku ali ne znate kako biste to ostvariti? Imamo jednostavno rješenje za vas – unajmite copywritera – osobu koja će to učiniti za vas.

U nastavku ćemo vam objasniti što zapravo rade copywriteri i navesti razloge zašto bi ih trebali angažirati.

Autori tekstova (engl. Copywriters) su pisci.

 

Po čemu se copywriting razlikuje od bilo kojeg drugog oblika pisanja?

Pisanje autorskih tekstova (engl. Copywriting) je umjetnost izrade riječi. Dobar tekst uvjerava ljude na akciju. Ako želimo “natjerati” potencijalnog kupca da klikne na link, ili zove, ili se prijavi putem email adrese ili pak da nešto kupi – on se oslanja na tekst. U osnovi, upravo je poruka ta koja potiče cijelo naše poslovanje, temelj je našeg branda i “tajni umak” za našu prodaju – prava fraza se isplati.

Copywriting se koristi u raznim marketinškim materijalima – poput prodaje, na stranicama i web stranicama, mailovima, promotivnim videima, direktnim email letcima, katalozima i reklamnim kampanjama. Najbolji tekst koristi pripovijedanje priča (engl. storytelling), stvara emocionalnu rezonancu i izgrađuje vrijednost robne marke, vodeći potencijalne klijente kroz dragocjeno iskustvo kupnje.

 

Zašto angažirati copywritera?

Mnogi vlasnici tvrtki si svakodnevno postavljaju to pitanje. Čuli su da bi trebali zaposliti copywritera, ali ne vide kakve bi koristi imali od toga.  Ako smatrate da spadate u ovu kategoriju, onda je vrlo važno da razumijete prednosti zapošljavanja copywriter-a i nevjerojatne stvari koje vaša tvrtka može izvući iz toga. Ako shvatite koliko to može biti vrijedno, potrudit će te se pronaći najboljeg lokalnog copywritera.

Gledajući trošak pri zapošljavanju copywriter-a, mnogi se pitaju u čemu je razlika. Autori tekstova su vješti u postavljanju riječi. Ako određene riječi sastavimo na jedan način, to može navesti kupca da kupi proizvod. Te iste riječi sastavljene drugačijim redoslijedom mogu naljutiti potencijalnog kupca te isti ne želi kupiti vaš proizvod ili koristiti vašu uslugu. Ako niste sigurni u svoje sposobnosti za pisanje, najbolje je angažirati copywritere koji će taj posao raditi umjesto vas.

 

Angažiranje profesionalnog copywritera vam štedi vrijeme

Kad angažirate profesionalnog copywriter-a, zapošljavate osobu koja tako zarađuje za život. Oni znaju postaviti što vam je potrebno, kako istražiti potrebne informacije i kako postaviti prave riječi na prava mjesta. Taj je postupak za svakoga tko nije u copywritingu često sporiji. Umjesto da gubite svoje dragocjeno vrijeme koje biste mogli bolje potrošiti poboljšavajući svoju tvrtku, možete unajmiti profesionalnog copywriter-a da brzo i lako izvrši posao umjesto vas.

Jedan od najboljih razloga za angažiranje copywriter-a je taj što oni mogu pomoći svima koji se bore s pravopisom ili gramatikom. Ako ne znate razliku između npr. utjecaja i učinka – koristite riječi pred svojom publiku zbog kojih vaša tvrtka ispada neprofesionalna. Umjesto toga, možete unajmiti profesionalnog pisca koji će zadiviti čitatelje i izazvati osjećaje da poduzmu akciju.

Mnoge tvrtke pogriješe zato što jednostavno opisuju proizvod koji nude, a ne rezultate koje čovjek može dobiti ako ga koristi. Postoji velika razlika između karakteristika i prednosti vašeg proizvoda.

Karakteristika/značajka je nešto što vaš proizvod ima ili jest. Planirano je, izgrađeno i izvedeno kako bi se izravno riješio problem. U autorskom tekstu značajke su činjenične izjave o vašem proizvodu ili usluzi, ali ne ono što mami kupce da stvarno kupuju. S druge strane, koristi su zašto netko kupuje vaš proizvod. Oni opisuju ishod koji će korisnik doživjeti pomoću vašeg proizvoda ili usluge.

Na primjer – ako pišete za aplikaciju za vježbanje, koja ljudima pruža pristup različitim studijima širom svijeta, značajka bi bila „Pristupite više od 1000 studija“, ali vaša korist bi mogla biti „Nemojte se zalagati za samo jednu teretanu, radite raznolike treninge u svakom tjednu, bilo gdje, bilo kad“.

 

Autori tekstova razumiju važnost raznolikosti i imaju vještine za stvaranje bilo čega što vi trebate. Koriste strategije kako bi se čitatelji osjećali primoranim da odmah uzmu svoje kreditne kartice i krenu kupovati. Istraživanje, planiranje i, zapravo, sjedenje i pisanje tekstova oduzima puno vremena. Copywriteri se koriste glavnim prednostima vašeg proizvoda, emocionalnim aspektima koji su povezani s njim i specifičnim jezikom kako bi iskočili i izdvojili vas i vaše proizvode/usluge od drugih.

 

#riznicaiskustva

Za više savjeta, kliknite na: Riznica iskustva